viernes, 8 de enero de 2010

Finestra de lluna plena

3 comentarios:

  1. Ja pensava jo que hui ens quedavem sense foto!!
    Mmmmmm, estic un poc espesa, podries explicar que significa el títol? Perdona la meua incultura i poca classe, però estic encara en mitad y mitad es suficiente ;)


    http://www.youtube.com/watch?v=zs4Y-jD-6QY

    Te regale un video que acabe de penjar, per a q te rigues un rato...Has de llegir l'explicació que faig a la part dreta. =)

    ResponderEliminar
  2. Xica, no tendràn mitjans de transport pero monyo i mùsica no les falta.¡no és pot tenir tot!!!

    qué no t´agrada el titol? es ben bonico.

    ResponderEliminar
  3. Claaaaaaaar que m'agrada!!! Sols que creia que finestra de lluna plena era un model de finestra...i he estat buscant-ho per Google, jajaja (qué ignorant sóc).

    El títol és total, com tot el que penjes! =)

    El video no té desperdici, però desde que me vaig enterar que a Baltasar era blanc i el fé negre un Papa (una cosa com Michael Jackson però al revés), jo ja no veig als Reis amb els mateixos ulls...jajajajaa.

    ResponderEliminar