miércoles, 6 de enero de 2010

Mati de Reis

Els xiquets s´han fet grans

4 comentarios:

  1. He deixat passar unes hores per a meditar-ho...però he de preguntarteu:

    M'adoptes?

    ResponderEliminar
  2. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  3. Òbric el blog i glop!...què em trobe?...una petició d'adopció...i glop!...amb insistència...
    Sé que tinc més seny a la curta que a la llarga, així que m'apresse a contestar:
    1º gràcies sarakawai per la teua petició. M'omple d'honra.
    2º què diu la saviesa popular (ma mare)? "Uno es dueño de su silencio y esclavo de sus palabras".
    3º Alguna cosa estic fent malament, m'estic equivocant en el missatge. ¡Jo sóc el que vol ser adoptat!.
    4º què diu Manu Chao: "Mitad y mitad es suficiente"
    5º digues-me covard.

    ResponderEliminar
  4. No si...quan jo dic que Vicent és total, és per algo, mira quin comentari en més categoria xee!!

    Ara...no he entés al final la conclusió...serà un no? Jo te deixe que teu penses, una filla...sempre és una filla. I ja tinc els estudis acabats!!

    Per lo que respecta a la teua adopció, se pot tramitar =)

    ResponderEliminar