viernes, 12 de febrero de 2010

El despatx nou


9 comentarios:

  1. Este matí he anat per primera vegada al nou edifici m'han donat les claus del despatx i he fet la foto. Tan blanc, tan despejat, tan nou, tan... je ne se quoi...

    ResponderEliminar
  2. Què gust dona estrenar coses jijiji

    ResponderEliminar
  3. Viceeeeent, vuelve!!! Que te echamos de menos! :)
    El blog te necesita!

    ResponderEliminar
  4. Ara cal fer la inauguració. Quan?

    ResponderEliminar
  5. Sembla la consulta d'un metge d'hospital. L'anterior millor, era més bonic.

    ResponderEliminar
  6. Si que és cert que dóna gust inaugurar. Jo estic a punt (d'ací, en part, la meua poca dedicació al blog) d'estrenar (espere que aquesta setmana entrant) bidet i sanitari. Si us apeteix podem celebrar-lo també.

    ResponderEliminar
  7. per sert és veu un despaxt de molta altura, i el detall que la cadira del professor duga rodes (per a poder retranquear en cas d'agressió?) i la de l'alumne no, m'agrada.

    ResponderEliminar
  8. Jo m'apunte a la inaguració del bidet ajjajajajajja. I Cento, xé, la cadira amb rodes també estava en el Magisteri antic, i la dels pobres alumnes no en tenia. Quant em sofrit!!!

    ResponderEliminar
  9. Per cert, ¿qué fa un espill en el despatx? A la part esquerra? Com diria Xavi Castillo: Coquetooooo!!

    ResponderEliminar