miércoles, 28 de abril de 2010

Antes no, ahora sí.


10 comentarios:

  1. Abans no, i ara si, per lo que ara si i abans no. És a dir, lo mateix que abans no i ara si, si. Entesos???

    ResponderEliminar
  2. L'esperit de Jose Mota ha invadit el blog!! Benvingut! =)

    La traducció podria ser que, a la sombra l'home se sentia invisible, i a la llum del sol, ja no.

    ResponderEliminar
  3. Ara hi ha llum, ara estic a fosques. Ara soc, ara no. Magia potagia. Per si voleu visitar un altre blog aquí teniu l'adresa:
    http://impresionesurbanitas.blogspot.com

    ResponderEliminar
  4. Urbano Garcia parla igual que Alfons...jejeje que ya nos conocemos, home!!!! =)

    ResponderEliminar
  5. Sarakawai, Urbano no soc jo, o sí, no sé. Urbano és un bon amic que vol romandre en l'anonimat, per ara. Gràcies.

    ResponderEliminar
  6. Sara, t'has confós. No tinc res a vore amb Alfons, encara que siga amic meu. No passa res, però vull deixar les coses clares.

    ResponderEliminar
  7. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  8. (((El blog me va raro, si se duplica el comentari, no és culpa meua.)))

    Q coses té la vida no? Deixarem a Urbano Garcia en l'anonimat...
    (per això no mencionaré el fet de q un conteste a les 14.07 i l'altre a les 14.13....deu ser una conjunció còsmica d'amics...jejjeje).

    ResponderEliminar
  9. Exacte. Has encertat, una conjunció còsmica.

    ResponderEliminar
  10. jajajajajaja cada dia m'agrada més Dibuixant =)

    ResponderEliminar