domingo, 4 de abril de 2010

finestra a Sagunt

3 comentarios:

  1. Pregunta obligada: Eixe home volia ser fotografiat?

    I ara llance a l'aire un dubte musical, tú q domines el tema de les bandes:
    ¿És normal que un Divendres Sant, en la processó, els musics toquen la banda sonora de "Conan el Bárbaro" y "Memorias de África"?

    Encara estic en shock.

    }:^(>+ És la cara d'un retor enfadat =)

    ResponderEliminar
  2. Jo afegiria: és necessari que els cofrades vagen disfressats de forma tan sinistra, és necessari que les bandes siguen de cornetas i tambors i a més militaritzades, és necessari que canten himnes tan feixistes com el de la legió... Jo reivindique la pasqua per a empinar el cachirulo i menjar llonganissa...i "panquemaos" d'Alberic

    ResponderEliminar
  3. jajajajaja digues q sí! (Jo sóc cofrade, però sense capurrutxo, q la gent m'ha de vore jaja, és una espècie de carnaval).

    Jo me'n vaig a menjar-me ara el meu, si vols te'n compre un :)

    ResponderEliminar